WEKO3
アイテム
Benefits of Online International Exchange : Can Japanese Students Improve their English Proficiency and Build Cultural Awareness Online?
https://ous.repo.nii.ac.jp/records/2864
https://ous.repo.nii.ac.jp/records/286480da9bb8-8ab0-4db8-9ee5-47ca80068cf1
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
oe5p169-180.pdf (990.3 kB)
|
|
Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-03-31 | |||||||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||||||
タイトル | Benefits of Online International Exchange : Can Japanese Students Improve their English Proficiency and Build Cultural Awareness Online? | |||||||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||||||
タイトル | Benefits of Online International Exchange : Can Japanese Students Improve their English Proficiency and Build Cultural Awareness Online? | |||||||||||||||||||||
言語 | ||||||||||||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||||||||
ページ属性 | ||||||||||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||||||||||
内容記述 | P(論文) | |||||||||||||||||||||
著者名(日) |
子原, ひとみ
× 子原, ひとみ
× アレン, ダニエル
× 眞砂, 和典
|
|||||||||||||||||||||
著者所属(英) | ||||||||||||||||||||||
en | ||||||||||||||||||||||
Global Education Development Center, Okayama University of Science | ||||||||||||||||||||||
著者所属(英) | ||||||||||||||||||||||
en | ||||||||||||||||||||||
Department for International Affairs, Okayama University of Science | ||||||||||||||||||||||
著者所属(英) | ||||||||||||||||||||||
en | ||||||||||||||||||||||
Global Education Development Center, Okayama University of Science | ||||||||||||||||||||||
雑誌書誌ID | ||||||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||||||||||
収録物識別子 | AA12822079 | |||||||||||||||||||||
書誌情報 |
ja : 岡山理科大学教育実践研究 en : Okayama University of Science Educational Practice Research 巻 5, p. 169-180, 発行日 2022-03-31 |