Item type |
紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2025-03-28 |
タイトル |
|
|
タイトル |
テキストマイニングを通した教育実習前後の大学生の意識変容 : A大学を事例として |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Mind Changes in University Students Before and After Teaching Practice Through Text Mining Analysis |
|
言語 |
en |
タイトル |
|
|
タイトル |
テキスト マイニング オ トオシタ キョウイク ジッシュウ ゼンゴ ノ ダイガクセイ ノ イシキ ヘンヨウ A ダイガク オ ジレイ トシテ |
|
言語 |
ja-Kana |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
item_1_description_1 |
|
|
内容記述タイプ |
Other |
|
内容記述 |
P(論文) |
著者名 |
福田, 博人
坂口, 武典
大月, 一泰
平賀, 徹
|
著者所属(日) |
|
|
|
ja |
|
|
岡山理科大学教育推進機構教職支援センター |
著者所属(日) |
|
|
|
ja |
|
|
岡山理科大学教育推進機構教職支援センター |
著者所属(日) |
|
|
|
ja |
|
|
岡山理科大学教育推進機構教職支援センター |
著者所属(日) |
|
|
|
ja |
|
|
岡山理科大学教育推進機構教職支援センター |
著者所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Center for Teaching License Support, Institute for the Advancement of Higher Education, Okayama University of Science |
著者所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Center for Teaching License Support, Institute for the Advancement of Higher Education, Okayama University of Science |
著者所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Center for Teaching License Support, Institute for the Advancement of Higher Education, Okayama University of Science |
著者所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Center for Teaching License Support, Institute for the Advancement of Higher Education, Okayama University of Science |
item_1_source_id_13 |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AA12822079 |
bibliographic_information |
ja : 岡山理科大学教育実践研究
en : Okayama University of Science Educational Practice Research
巻 8,
p. 33-40,
発行日 2024
|